Всі новини
01.03.2021
Прорив на ринку зовнішньої реклами Києва
З 1 березня 2021 г. в базах продажів двох операторів зовнішньої реклами «РТМ-Україна» та «Луверс», внаслідок угоди між цими компаніями про спільний продаж, — кількість рекламних площін, що запропоновано клієнтам зросла більш ніж у 2 рази. З метою створення найбільш привабливої та конкурентної пропозиції на ринку зовнішньої реклами м.Києва - оператори об’єднали продукти та підсилили взаємодію комерційних відділів.
За інформацією Doors Consulting, компанія «Луверс» — один з лідерів та топ-гравців на ринку зовнішньої реклами м.Києва та власник 8% рекламного інвентарю столиці України. Мережа рекламних конструкцій «Луверсу» складається з найбільш популярних форматів рекламних конструкцій, що дозволяє побудувати потужну рекламну кампанію з охопленням значної частини мешканців та гостей столиці України, а саме: щити та призми формату 3х6 м, сіти-лайти 1,2х1,8 м, скролли 3х6м та 2,3х3,1 м (доля «Луверсу» складає 19 % від загальної кількості площин цього формату у м.Києві).

Компанія «Луверс» також відома серед професіоналів ринку зовнішньої реклами м.Києва як власник найкращої в м.Києві мережі рекламних носіїв преміум сегменту, а саме – беклайтів, площею від 7 до 40 кв.м. (доля «Луверсу» складає 20 % від загальної кількості площин цього формату у м.Києві).
Доля «РТМ-Україна» в м.Києві без врахування цифрових панелей складає 5%. Об’єднання столичних мереж операторів «РТМ-України» та «Луверс» в «одному вікні продажів» створює унікальну пропозицію для клієнтів за медіаметричними показниками охоплення аудиторії та рейтингу рекламних площин, а сама пропозиція займає 1-шу сходинку по кількості площин серед операторів Outdoor-реклами. Доля ринку об’єднаної мережі в м.Києві — 13%.

01.03.2021 г. розпочато перший етап партнерських стосунків – спільні продажі класичної зовнішньої реклами. В майбутньому планується об’єднання продажів цифрових мереж.

«РТМ-Україна» — лідер українського Digital Out-of-Home, компанії належить 6 Digital-мереж в м.Києві та перша загальноукраїнська регіональна мережа цифрової зовнішньої реклами DNP Regional, що разом складає більш ніж 70 % DOOH. В м.Києві доля компанії «Луверс» серед цифрових панелей формату 3х6 складає 76 %.
Об’єднання мереж та технологічних рішень «РТМ-Україна» та «Луверс» і спільна робота професійних команд у 2 рази підвищує можливості задовольнити будь-який запит клієнта та створити ефективні, потужні рекламні кампанії.